Fitness

5 powodów, dla których warto zapisać się na siłownię

0
fot. unsplash.com

Siłownia to jedno z najlepszych miejsc, aby zadbać o swoje ciało i psyche. I nie chodzi ty tylko o dążenie do wymarzonej sylwetki. Jeżeli wybierzesz mądrze, siłownia stanie się dla Ciebie miejscem relaksu i chwilą wytchnienia po całym pracowitym dniu. Oto 5 dowodów!

Na drodze do wymarzonej sylwetki

Każdy chciałby być zdrowy i świetnie wyglądać, jednak to wymaga regularnego wysiłku. Na każdej dobrej siłowni podczas pierwszego spotkania z trenerem personalnym, zostaną dobrane Ci ćwiczenia. Siłownia to nie tylko hantle oraz podnoszenie ciężarów. Tu każdy znajdzie coś dla siebie. 

Poznaj nowych znajomych

Nikt nie mówi, że na siłownię masz chodzić codziennie. Wybierz sobie trzy dni w tygodniu, które przeznaczysz na półtoragodzinne ćwiczenia. Przychodząc regularnie, szybko wsiąkniesz w atmosferę siłowni i z pewnością poznasz nowe osoby. One nie tylko dodatkowo zmotywują do ćwiczeń, ale i zwyczajnie sprawią, że aktywność stanie się prawdziwą przyjemnością. 

Dodatkowa motywacja!

Nic nie motywuje tak, jak nawet najmniejszy progres. Ćwicząc wraz z innymi, zyskujesz dodatkowego kopa do działania. Wspierając się nawzajem albo rywalizując ze sobą, zyskujesz kolejną cenną lekcję z motywacji. Nie jest tajemnicą, że po pewnym czasie nawet najlepsze ćwiczenia się nudzą. Grunt, to znaleźć dobry powód, dzięki któremu będziesz chodzić na zajęcia.

Nauczysz się czegoś nowego

Ćwiczenia fizyczne to nie tylko praca mięśni, ale i mózgu. Aktywność to również intensywna praca neuronów, które przez naukę nowych rzeczy sprawia, że się rozwijają. Zatem pracując nad swoim ciałem, wzmacniasz również swój umysł oraz pracujesz nad nastawieniem mentalnym.

Zrób sobie zdjęcie

Na koniec dobra rada. Zapisując się na siłownię, zrób sobie zdjęcie. Załóż sobie również dziennik treningowy, w którym będziesz zapisywać postępy. Robiąc to sumienie, już po miesiącu będziesz mieć czarno na białym, jakie postępy robisz. Najlepiej w stroju kąpielowym. Po regularnym, sumiennym chodzeniu na zaplanowane zajęcia, już po 3 miesiącach zauważysz znaczącą różnicę gołym okiem. Nie wierzysz? Wystarczy spróbować. To co, podejmiesz wyzwanie?

Dlaczego codzienny spacer jest tak ważny dla organizmu? Naukowcy już to wiedzą!

Previous article

Niedosyt po ćwiczeniach? Następnym razem dorzuć ciężarki! Podpowiadamy jakie najlepsze!

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.

More in Fitness